بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

شهرخودرو در برابر برزیل آبادان| استخراج طلا از میدان نفت

  • کد خبر: ۵۰۸۳۸
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
شهرخودرو در برابر برزیل آبادان| استخراج طلا از میدان نفت
شهرخودرو امروز در هفته سوم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۴۵ مقابل نفت‌آبادان به میدان می‌رود
مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ عنابی‌های شهر مشهد امروز از ساعت ۱۵:۴۵ در ورزشگاه امام‌رضا (ع) میزبان صنعت‌نفت آبادان خواهند بود؛ دیداری از چهارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال که ۲ تیم بعد از قبول شکست ۱ بر ۰ در هفته دوم پا به این میدان می‌گذارند. تیم فوتبال شهرخودرو مشهد هفته قبل مقابل پیکان در دیدار پُرحادثه دستگردی تن به شکست ۱ بر ۰ داد و نفت‌آبادان هم در دیدار هم‌زمان زیر یاران سیل‌آسای آزادی با یک گل مغلوب پرسپولیس شد.
 
شاگردان سیدمهدی رحمتی در‌حالی امروز در اندیشه استخراج طلا از میدان نفت هستند که به هر ۳ امتیاز حساس این بازی پیش از دیدار سخت هفته آینده مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی نیازی مبرم دارند؛ چرا‌که اگر تیم جوان‌شده شهرخودرو لیگ برتر بیستم قرار باشد مقابل نفت در خانه امتیاز از دست بدهد، ممکن است در مسیر بازگشت‌ناپذیری بیفتد.

یازدهمین تقابل در لیگ بیستم

شهرخودرو و نفت تاکنون ۱۰ بار با یکدیگر رقابت کردند که ماحصل آن ۴ پیروزی برای مشهدی‌ها، ۳ برد از آنِ آبادانی‌ها و ۳ تساوی بوده است. یازدهمین تقابل عنابی‌های مشهد و طلایی‌پوشان آبادان درحالی رقم خواهد خورد که هر ۲ تیم با شاکله‌ای جوان و پوست‌انداخته به میدان آمده‌اند.

غافل‌گیری با قاسمی‌نژاد

علی عبدا... زاده، تنها‌ غایب نفت‌آبادان در دیدار امروز مقابل شهرخودرو خواهد بود؛ یکی از ارکان اصلی خط دفاعی تیم جنوبی که به‌دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیمش را در مشهد همراهی کند. اما غافل‌گیری بزرگ در نشست خبری پیش از بازی رقم خورد؛ جایی که سیدمهدی رحمتی خبر از حضور امین قاسمی‌نژاد و حسین مهربان در تمرینات گروهی تیم را داد. قاسمی‌نژادی که بعد از درخشش خیره‌کننده در هفته اول مقابل ماشین‌سازی به‌دلیل مصدومیت مقابل پیکان غایب بود و گفته می‌شد بازی مقابل نفت‌آبادان و پرسپولیس را از دست داده، اما حالا ظاهرا در تمرینات گروهی تیم هم حاضر شده است. حضور قاسمی‌نژاد می‌تواند برگ برنده خوبی برای تیم رحمتی باشد.
 
بازگشت این بازیکن به ترکیب اصلی بر بار هجومی شهرخودرو خواهد افزود. بازیکنی که در هفته اول ۲ بار گل‌زنی کرد و یک پاس گل داد تا نمره عالی فنی بگیرد؛ اما دیگر‌غافل‌گیری ترکیب احتمالی امروز شهرخودرو حسین مهربان است. بازیکنی که در هنگام گرم‌کردن مقابل پیکان در زیر باران سیل‌آسا دچار مصدومیت شده بود، ولی حالا گویا می‌تواند دست‌کم در فهرست هجده‌نفره بازی امروز قرار بگیرد. به گفته سیدمهدی رحمتی، سرمربی شهرخودرو، تنها‌غایب رسمی عنابی‌ها در بازی امروز فرشاد فرجی است که گویا هنوز نتوانسته است مشکلات ناشی از خدمت سربازی را حل‌و‌فصل کند و باید همچنان خارج از فهرست باشد.

دلخوری رحمتی از دست سازمان لیگ

یکی از دلخوری‌های اصلی سرمربی شهرخودرو در نشست خبری پیش از بازی به مسئله عدم تعویق یک‌روزه بازی شهرخودرو و نفت‌آبادان برمی‌گردد؛ جایی که عنابی‌های مشهد انتظار داشتند با توجه به اتفاق‌های اول هفته و تأخیر ۲۴‌ساعته در بازی مقابل پیکان، برای ریکاوری، سازمان لیگ بازی‌شان با نفت‌آبادان را یک روز به تعویق بیندازد، اما این درخواست با مخالفت فدراسیون‌نشینان رو‌به‌رو شده است.
 
سیدمهدی رحمتی در‌این‌باره گفت: با توجه به اینکه یک روز در هفته قبل بازی به‌خاطر شرایط جوی به تعویق افتاد، نامه‌نگاری با سازمان لیگ داشتیم و درخواست کردیم به‌خاطر اتفاق‌هایی که افتاده و در فوتبال ما نادر است، یک روز بازی به تعویق بیفتد تا بچه‌ها بتوانند ریکاوری انجام دهند. رحمتی افزود: متأسفانه این همکاری صورت نگرفت و ما زمان مناسبی که بچه‌ها بتوانند تمرین مناسب برای شرایط بازی را انجام دهند، نداشتیم.

رحمتی: به ۳ امتیاز بازی نیازمندیم

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد گفت: امروز با یک تیم خیلی خوب بازی داریم؛ تیمی که مردمی و پرطرف‌دار است. کادر فنی خوب و بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد. سعی کردیم بازیکنان را از لحاظ روحی‌روانی آماده کنیم. ما مسلما به ۳ امتیاز این بازی به‌شدت نیازمندیم. وی افزود: خدا‌را‌شکر بازیکنان وضعیت خوبی دارند و امیدوارم بتوانیم این ۳ امتیاز حساس را به دست آوریم. مهدی رحمتی درباره هدف این تیم در ادامه لیگ تأکید کرد: ما باید واقع‌بین باشیم.
 
در ابتدا که قرارداد بستیم، یک برنامه سه‌ساله را در اختیار باشگاه قرار دادیم. با توجه به اینکه در فصل گذشته بازیکنان زیادی را از دست دادیم و بازیکنانی که جذب کردیم جوان هستند، نشان‌دهنده این است که اهداف و برنامه ما در شهر‌خودرو بلندمدت است. وی ادامه داد: همان‌طور که در گذشته گفتم، در هفته‌های ابتدایی تیم‌ها در شناخت از یکدیگر به سر می‌برند. بازیکنان ما لیگ را خوب شروع کردند، اما تعطیلی بازی باعث شد در هفته دوم شکست بخوریم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->